CinemaLG - reperul in avanpremiere pentru bloggeri

- campanie clasata pe locul I la "Comunicare: Campanie pe social media" , in cadrul RoBlogFest 2010 -

Campanie: CinemaLG

Client: LG Electronics Romania

Agentie: Kinecto

Medium: online

Perioada campaniei: 8-20 decembrie 2009

1. Background

LG a fost in 2009 partener, la nivel international, al filmului Avatar. Prin intermediul acestui parteneriat a fost promovat noul telefon LG Chocolate BL40.

2. Obiective

• Generare awareness in social media pentru noile telefoane LG Chocolate BL40

• Generare awareness in social media pentru parteneriatul LG-Avatar

3. Target

• 25+, mediul urban, utilizatori activi social-media

4. Strategie

• In ziua avanpremierei Avatar, a fost rezervata o sala, in cadrul careia doar invitatii LG au avut acces, la vizionarea 3D a filmului.

• Invitatiile la avanpremiera au fost trimise initial unor bloggeri “VIP” (cate 5 invitatii – una pentru bloggerul respectiv si alte patru pe care le puteau oferi pe blog), dar au fost distribuite si prin intermediul unor concursuri, desfasurate pe conturile de twitter (www.twitter.com/lgnews) si facebook (www.facebook.com/lgnews)

• Invitatiile contineau un cod, cu ajutorul caruia bloggerii isi puteau rezerva accesul in cadrul unei platforme online, alegandu-si locul in sala de cinematograf.

5.Creatie

Site-ul (http://www.cinemaLG.ro) a oferit bloggerilor posibilitatea de a-si rezerva locul in sala de cinematograf. Dupa rezervare, pe locul respectiv era mentionat numele si adresa blogului:

6. Rezultate

• CinemaLG a fost premiat la sectiunea “Campanie pe social media”, in cadrul RoBlogFest 2010.

• Inainte de avanpremiera, peste 100 bloggeri & utilizatori twitter au scris despre campanie

• Post-campanie, dupa avanpremiera, peste 50 bloggeri au scris pe blogul propriu & contul de twitter despre experienta 3D oferita de LG

• “Felicitari Kinecto pentru punerea in practica cu succes a unei idei foarte misto de a crea buzz si de a implica la modul inteligent social media!” (Pahomi.ro)

7. Credits

Echipa din spatele proiectului CinemaLG a fost formata din :

LG ELECTRONICS: Ioana Cristescu (Corporate Marketing Manager), Daniela Predut (PR Specialist)

KINECTO: Ionela Buta (client-service director), Andreea Toma (account executive), Raul Larion (web-developer), Marius Vlad (art director), Mihai Dumitru (senior strategic planner), Stefan Perju (copywriter).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related