OrasulAvon.ro: cum sa atingi 400.000 de oameni printr-o campanie exclusiv online

Campanie: OrasulAvon.ro - Avon Fragrances & Recrutare

Client: Avon Cosmetics Romania

Agentie: Kinecto

Medium: online

Perioada campaniei: septembrie - noiembrie 2009

1. Descriere

In perioada septembrie-noiembrie 2009, KINECTO a dezvoltat pentru AVON o platforma complexa de comunicare avand ca scop promovarea celor 3 "parfumuri vedeta" ale trimestrului 4: Spotlight, InBloom si Unscripted, precum si promovarea oportunitatii de a deveni Reprezentant AVON.

Pornind de la cele 3 parfumuri proaspat lansate, a fost dezvoltata o campanie in cadrul careia utilizatorii s-au intrecut pentru a acumula cat mai multe puncte ce le-au adus in final premii AVON. Din rezultatele campaniei mentionam peste 13.000 utilizatori inregistrati si un reach total estimat de peste 470.000 persoane. OrasulAvon.ro a folosit in premiera pe Romania tehnologia Augmented Reality pentru un concurs cu continut generat de utilizatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related