Cum s-a desfasurat pitch-ul pentru intreg portofoliul Ursus Breweries, castigat de GreenPixel si Kubis

Digital Buzz cu Grant McKenzie (Marketing VP, Ursus Breweries)

Digital IQads: Care au fost motivele pentru care ati organizat pitch-ul pentru intreg portofoliul Ursus Breweries?

Grant McKenzie: Am initiat acest pitch din dorinta de a ne dezvolta capacitatile noastre de marketing digital pe termen lung, impreuna cu 1-2 parteneri specializati in aceasta zona.

O alta schimbare pe care ne-am dorit-o a fost sa reducem abordarea de licitatie per proiect pe care am avut-o in trecut, fiindca ea consuma foarte mult timp si resurse si, in acelasi timp, nu era necesara. Astfel, prin aceasta licitatie generala am oferit portofoliul nostru de marci unor agentii pe un an intreg.

Digital IQads: Cate agentii au participat la pitch si pe ce criterii le-ati ales cand le-ati invitat?

Grant McKenzie: In prima faza am analizat 11 agentii pe baza analizei de portofoliu si a proiectelor derulate, dupa care am invitat in licitatie 5 agentii.

Digital IQads: In cate etape s-a desfasurat pitch-ul ?

Grant McKenzie: Pitch-ul a avut doua etape: in prima am analizat portofoliul ageniilor, iar in a doua etapa agentiile inscrise in pitch, pornind de la un brief, au sustinut prezentarile.

Digital IQads: Care au fost criteriile pentru alegerea agentiilor castigatoare?

Grant McKenzie: Patru criterii au fost definitorii in alegerea noastra. In primul rand am vizat agentiile care sa ne poata oferi o gandire strategica referitoare la tot ce inseamna media digitala bine articulata, avand capacitatea de a intelege comunicarea de brand. De asemenea, am avut in vedere experienta, capacitatea de intelegere profunda si abilitatea de a genera si sustine schimbarea pe care o au oamenii care vor lucra in echipa de cont.

Digital IQads: Ati cerut propuneri pentru fiecare brand in parte? Cum ati distribuit brandurile din portofoliu intre cele 2 agentii castigatoare?

Grant McKenzie: Brief-ul pe care agentiile l-au avut de rezolvat in aceasta licitatie a vizat 2 brand-uri foarte diferite din portofoliu, pentru a oferi agentiilor oportunitatea de a demonstra modul in care abordeaza doua provocari foarte diferite. Distribuirea portofoliului agentiilor castigatoare s-a bazat pe echilibrarea sarcinilor astfel incat volumul de munca precum si tipurile de brand (local, international etc.) sa fie impartite pe jumatate fiecarei agentii.

Digital IQads: Le-ati dat feedback celor care au pierdut pitch-ul (in legatura cu motivele pentru care au pierdut)?

Grant McKenzie: Intotdeauna dupa fiecare pitch oferim feedback verbal si in scris si am apreciat si respectat de fiecare data calitatea muncii si efortul pe care il presupune participarea si pregatirea unei licitatii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related