Cum s-a desfasurat pitch-ul pentru intreg portofoliul Ursus Breweries, castigat de GreenPixel si Kubis

Digital Buzz cu Grant McKenzie (Marketing VP, Ursus Breweries)

Digital IQads: Care au fost motivele pentru care ati organizat pitch-ul pentru intreg portofoliul Ursus Breweries?

Grant McKenzie: Am initiat acest pitch din dorinta de a ne dezvolta capacitatile noastre de marketing digital pe termen lung, impreuna cu 1-2 parteneri specializati in aceasta zona.

O alta schimbare pe care ne-am dorit-o a fost sa reducem abordarea de licitatie per proiect pe care am avut-o in trecut, fiindca ea consuma foarte mult timp si resurse si, in acelasi timp, nu era necesara. Astfel, prin aceasta licitatie generala am oferit portofoliul nostru de marci unor agentii pe un an intreg.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related