Conform celei mai recente editii a studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania, valoarea totala a pietei de publicitate online in Romania a fost in 2009 de 65.191.801 RON (~17 milioane euro ~15,4 milioane euro, la un curs mediu anual de 4,23 lei/EURO, insa comparatiile anuale sunt efectuate pe cifrele in lei; cifra de 17 milioane folosise un curs mai mic pt a respecta proportiile), ceea ce reflecta o scadere de doar 10% fata de 2008, in conditiile in care intreaga piata de publicitate a inregistrat un regres accentuat, in aceeasi perioada. In acelasi timp, cifrele arata o crestere de 53% in 2009 fata de 2007 si o crestere de 3% pe final de an (S2 2009 vs S2 2008).
IAB Romania: Piata de publicitate online din Romania: 65,2 milioane RON in 2009, crestere pe final de an
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: