Cum au fost recompensati bloggerii implicati in proiectul BCR - "Scoala de bani"

Daniel Pana (Director Executiv, Directia Marketing BCR) a vorbit la conferinta Top Social Brands despre modul in care a fost promovata in social media ‘Scoala de bani', proiect care a contribuit la clasarea brandului BCR pe locul 4 Top.

Pentru "efectul de viralitate" a proiectului, au fost alesi 5 bloggeri cunoscuti si li s-a propus sa intre in program. Anticipand o eventuala intrebare din sala referitoare la modul in care au fost rasplatiti bloggerii pentru efort, Daniel a spus: “Exista varianta sa-i platesti, sa-ti faci publicitate pe blogurile lor, dar nu, de data asta nu i-am platit. De data asta le-am dat ceva mult mai valoros: le-am dat expunere, pentru ca este mult mai simplu si mai atractiv pentru un blogger sa-i dai expunere neconventionala. Bloggerul are expunere online, noi i-am dat expunere offline, pe reteaua Zoom Tv de la metrou (a fost prima data cand am pus postari direct de pe bloguri: am adus online-ul in offline) si le-am propus sa branduim o statie de metrou cu imaginea de pe blogul lor”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related