DOs AND DONTs in utilizarea online media, in cadrul evenimentului SMARK "Strategii Media 2010"

SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing, anunta cel de-al treilea eveniment din seria SMARK KnowHow: Strategii Media 2010, cel mai important eveniment al anului dedicat eficientei in dezvoltarea strategiilor media.

Evenimentul va avea loc pe 20 si 21 mai la Rin Grand Hotel si va avea ca obiectiv identificarea de idei si solutii care sa duca la gestionarea eficienta a comunicarii de brand in contextul modificarilor majore din peisajul media local, al schimbarilor in comportamentul de consum sub influenta mediilor digitale si a presiunii tot mai crescute pe bugetele de media.

Una dintre sesiunile evenimentului, SMARK DEBATE, va aduce in discutie “DOs AND DONTs in using online media”. In deschidere, profesionisti din diferite domenii (agentie, clienti, publisheri) vor prezenta pe rand o oportunitate si o limita in utilizarea online media. Prezentarile vor fi punctul de pornire al debate-ul in cadrul caruia participantii pot interactiona in mod direct cu invitatii pentru a intelege exact cum trebuie abordat mediul digital, ce obiective trebuie urmarite si, nu in ultimul rand, cum pot fi atinse aceste obiective.

Intr-o alta sesiune, SMARK Focus, se va discuta despre eficienta diferitelor tipuri de media. Speakerii invitati vor analiza diferite tipuri de masurare a media accentuand relevanta masurarii cross-media si in raport cu obiectivele propuse.

In cea de-a doua zi a evenimentului, Neil Perkin, digital evangelist si fondator - Only Dead Fish, va sustine un workshop despre poate cel mai fierbinte subiect aflat astazi in brief-urile adresate agentiior de publicitate: cum pot fi brandurile active in mod relevant in social media? In acest sens, Neil va discuta pe larg despre cum trebuie abordate comunitatile online din perspectiva constructiei de brand. Neil Perkin este unul dintre cele mai sonore nume intre consultantii digital media din Marea Britanie, avand peste 20 de ani de experienta in domeniu si numeroase premii din industria de media britanica.

Lista vorbitorilor este intregita de profesionistii romani care vor prezenta perspectiva locala a industriei de media.

Inscrierea la eveniment se poate face pe events.smark.ro, unde cei interesati pot afla mai multe detalii despre vorbitori si subiectele abordate. Cei care achizitioneaza bilete pana la data de 7 mai vor beneficia de un discount de 20%.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related