Next Advertising a realizat campania online "Ne batem pentru banii tai", pentru asociatia Salvati Delta

Dupa doi ani in care au lansat clipuri pe Youtube care au ajuns virale: “Pe banii tai vom face sex salbatic” si “Tu ai putea sa faci sex in conditiile astea?” (47.000 vizualizari in 3 saptamani), Next Advertising a realizat anul acesta o campanie cu sloganul “Ne batem pentru banii tai”, pentru a promova directionarea a 2% din impozitul pe venit catre asociatia Salvati Delta.

Campania contine un microsite (doipentrudelta.ro), bannere, newslettere si promovare in “retelele prietenesti ale fiecaruia”.

Pe doipentrudelta.ro, reprezentantul Deltei, Pely-Khan se lupta cu 3 personaje pentru a obtine cei 2%: Statul, Indiferenta si Ceilalti. In pagina dedicata fiecarei confruntari se gasesc descrierile oponentilor si un clip al luptei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related