Elevate Media si Hollywood Multiplex te invita la film in 120 de lifturi din Bucuresti

Elevate Media si Headvertising au pregatit pentru Hollywood Multiplex o campanie ce are ca suport media un canal neconventional de comunicare. Campania se desfasoara in 120 de lifturi din zone centrale ale Bucurestiului si valorifica noul concept de advertising creat de agentia Elevate Media: "Very Close To Home".

Noul suport media a aparut ca o evolutie fireasca a nevoii de comunicare intr-un spatiu comun pentru majoritatea celor care locuiesc la oras. Liftul face legatura intre spatiul intim al casei si mediul exterior. Timpul alocat unei calatorii este intre 30 de secunde si 1,20 minute, cu o medie de 4 calatorii pe zi Intervalul de timp este ideal pentru expunerea la o reclama; la aceasta se adauga lipsa altor stimuli auditivi si vizuali. Pe aceste argumente mizeaza Hollywood Multiplex: "Am ales acest mediu de comunicare pentru ca ni s-a parut ca prin lipsa lui de conventionalitate e mult mai posibil sa atraga atentia publicului asupra mesajului pe care dorim sa-l transmitem, mai ales ca am realizat o campanie speciala pentru locatarii blocurilor respective.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related