Neil Perkin, unul dintre invitatii evenimentului Strategii Media 2010, va sustine pe 21 mai, in ziua special dedicata, workshop-ul cu tema: "Brands in digital media: on content and community".
Workshop-ul isi propune sa ii ajute pe participanti sa inteleaga felul in care brandurile pot fi prezente online, in special din perspectiva retelelor de socializare, ocolind greselile majore pe care brandurile care nu inteleg mediul le-ar putea face. Astfel, workshop-ul este structurat in jurul a doua notiuni fundamentale: continutul creat online de branduri si intelegerea comunitatilor online.
Neil Perkin va explica motivele pentru care succesul actual al unui brand depinde de intelegerea regulilor care guverneaza social media. Cum brandurile inteligente au inteles aceasta schimbare de paradigma, Neil va aprofunda acele principii pe care marketerii si specialistii in comunicare le stiu, dar la care trebuie sa renunte, dezvoltandu-le in paralel pe acelea care ajung sa defineasca mai bine noul proces de lucru. Mai mult, workshop-ul va dezbate subiectul fierbinte al constructiei de comunitati online, brief aflat astazi pe masa oricarui client si al oricarei agentii, identificand, in vederea eliminarii, capcane in care multe branduri au cazut deja.
Workshop-ul se adreseaza atat specialistilor din departamentele de marketing interesati sa inteleaga mediul digital si felul in care se pot valorifica oportunitatile oferite de social media, cat si specialistilor din agentiile de publicitate care lucreaza pentru a implementa campanii online, atat din agentii clasice cat si din agentii interactive.
Neil, consultant in Digital Commercial Strategy si fondator Only Dead Fish, este unul dintre cei mai cunoscuti profesionisti de digital media din UK, un digital evangelist cu peste 20 de ani de experienta in domeniu si cu un numar impresionant de premii din industria de media britanica. Pentru implicarea sa in proiecte importante din mediul digital, Neil a obtinut, de-a lungul timpului, recunoasterea celor mai importante asociatii profesionale de profil- de la premiul Research Initiative of the Year in cadrul Media Week Awards 2008, premiul Digital Research Project of the year din partea Association of Online Publishers Awards 2008, la distinctia Pitch of the Year in cadrul Media Week Awards in 2006 sau Team of the Year in anul 2001 si, nu in ultimul rand, Best Strategic Idea by a New Media Owner cu ocazia Campaign Media Awards din 2001.
Folosind experienta sa din zona de publishing, ca director de marketing, strategie si digital la IPC Media (unul dintre cei mai importanti publisheri din Marea Britanie), Neil va fi disponibil pentru o sesiune extensiva de intrebari si raspunsuri in care participantii vor avea ocazia de a interactiona direct cu trainerul, adresand propriile intrebari.
Cei care doresc sa afle mai multe detalii despre workshop sau sa se inscrie pot intra pe site-ul evenimentului, Events.smark.ro. Pentru informatii suplimentare este disponibila adresa [email protected] si numerele de telefon 0744 582 736 sau 0751 158 761.
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.