[On the move] Dana Pascu, Senior Digital Planner: de la Kinecto, in divizia de online Grey

Digital Buzz cu Dana Pascu (Senior Digital Planner, Grey)

Digital IQads: Dupa 4 ani ca Planner la Kinecto, ai plecat la Grey ca Senior Digital Planner. Ce te-a facut sa iei aceasta decizie?

Dana Pascu: Desi m-am echipat emotional din timp, recunosc ca a fost o decizie spontana.

Am realizat ca a stationa in mijlocul drumului nu e tocmai cel mai destept lucru pe care il pot face, asa ca am apasat acceleratia spre ceea ce imi doream. Din multitudinea de indicatoare intalnite, unul singur era intr-adevar pentru mine.

Mai putin metaforic, am un plan si ambitia sa il depasesc.

Digital IQads: De ce ai ales o agentie de publicitate clasica si nu una de online?

Dana Pascu: Eu cataloghez agentiile in functie de mentalitatea celor care le compun. Exista agentii "interactive" care functioneaza dupa principii extrem de traditionaliste precum si agentii "clasice" in care totul respira inovatie. Pot spune ca eu lucram deja pentru cea mai buna agentie "de online" din Romania, prin urmare era firesc sa ma indrept catre "the next best thing". Colegii de la Grey sunt maestri pe toate mediile posibile, cu o afinitate exceptionala pentru tot ce inseamna digital, de unde rezulta ca ne vom mandri impreuna cu cele mai bune campanii de comunicare integrata.

Legat de rolul meu aici, am realizat ca a face strategie de comunicare online inseamna in primul rand a face strategie de comunicare. Fara un profil puternic de "publicitate clasica" nu cred ca te poti numi intr-adevar planner. Totodata, nici nu poti incalca regulile daca nu le cunosti :)

Digital IQads: In aceeasi perioada cu tine a plecat si Bogdan Teodorescu (Art Director) de la Kinecto la Grey. Mai sunt si alti oameni de online acolo sau vor mai veni? Isi face Grey divizie de online?

Dana Pascu: Digitalul este de mult timp un mindset pentru toti colegii de la Grey si da, divizia de online a Grey Bucharest exista si functioneaza inca de la inceputul anului. Suntem un nucleu de 5 oameni dedicati strict pe partea de online, insa echipa extinsa (creatie inclusiv) este de 20 de oameni.

Digital IQads: Dupa Internetics 2009 s-a vorbit si mai mult despre lipsa de cunostinte de marcom a oamenilor de online. Crezi ca se fac eforturi reale pentru acoperirea acestor lacune in agentiile de online?

Dana Pascu: Da, aceste cunostinte lipsesc cu desavarsire si nu, nu cred ca face nimeni vreun efort sa acopere golurile. E comod si inca merge asa. Momentan tine de dorinta individuala a fiecarui “specialist online” de a face mai mult si mai bine.

Digital IQads: Care sunt cele mai importante proiecte la care ai lucrat la Kinecto si ce premii ai obtinut pentru ele?

Dana Pascu: Am lucrat cu drag proiecte de care sunt foarte mandra pentru: Avon Cosmetics, Nestle, L'Oreal Paris, Lipton Ice Tea, Vodafone, Lotto Sport, Millennium Bank, Bayer – Supradyn, UPC, Residenz, Milupa, Unilever, Berarii Romaniei, Impact SA, Raiffeisen.

Dintre premii:

Internetics 2008 - Best Email Marketing Campaign (Fotopedia)

Webstock 2008 - User Generated Content (Zambarescu.ro pentru UPC Romania) si Best Brand Blog (FabricaDeGlucoza.ro pentru Upground)

Internetics 2009 - Best Public Services Website (Ioanid.com)

Webstock 2009 - User Generated Content (L’Oreal 100 si Avon Skin So Soft)

Digi Cafe 2009 - Best Email Marketing Campaign (Fotopedia)

Best Of RoWebDesign Awards 2009 (Ioanid.com)

Roblogfest 2010 - Best Company Blog (Avon Space Blog)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related