Serifii Orbit, cea mai noua campanie Wrigley creata de Senior Interactive

Senior Interactive si Wrigley Romania lanseaza cea mai noua campanie conceputa pentru a determina interactiunea in mediul online cu brandul Orbit. Denumit “S  erifii Orbit”, jocul interactiv lanseaza o provocare pentru curatarea orasului de „banditii agresivi si urat mirositori” care au invadat orasul, in schimbul carora se primesc recompense. Campania se desfasoara in perioada 10 mai - 11 iulie.

“Platforma a fost gandita de la bun inceput ca o campanie de comunicare pe termen lung. Modelul ei functional este usor adaptabil si upgradabil, acesta putand integra usor imbunatatirile sugerate de utilizatori prin formularul de feedback disponibil ; jocul propune o retea complexa de actiuni si un numar mare de obiecte pe care utilizatorul le poate folosi pentru a-si duce sarcina la bun sfarsit, www.serifiiorbit.ro atent balansate in urma simularilor de model functional”, a declarat Radu Glont, Client Service Director, Senior Interactive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related