Dupa ce a cucerit atat piata americana, cat si piata europeana, compania Ansell, producatoare a renumitului brand de prezervative LifeStyles, intra acum si pe piata romaneasca.
Incepand cu luna septembrie a acestui an, LifeStyles, marca de prezervative a companiei Ansell, prezenta pe continentul American, precum si in multe tari din Europa, cum ar fi Italia, Franta, Ungaria sau Ucraina, a fost introdusa si pe piata din Romania.
In urma unor studii efectuate, s-a demonstrat ca produsele LifeStyles se situeaza pe primul loc in randul preferintelor consumatorilor din SUA, devansand cea mai renumita marca de prezervative de pe piata americana - Trojan. De asemenea, cota de piata a prezervativelor LifeStyles se afla in crestere pe pietele in dezvoltare din Europa. Ungaria demonstreaza cel mai bine acest trend unde cota de piata a acestei marci atinge 45,9%. Concluziile rezultate in urma studiilor releva o cota de piata insemnata in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 14-24 ani, 32% din totalul tinerilor din tarile in curs de dezvoltare utilizand prezervativele LifeStyles, o pondere cu 5% mai ridicata decat cea de pe pietele aflate la maturitate. Produsele LifeStyles se afla in top atat datorita protectiei pe care o garanteaza, cat si confortului si senzatiilor pe care le ofera.