"CHIVAS Class" - Clinchet de gheata si aroma unui whisky de clasa.

Incepand cu data de 15 Octombrie Chivas Regal 12 este propus consumatorilor prin intermediul campaniei "Chivas Class", conceputa si implementata de Grupul Doi Millenium Communications.

Sambata seara, in clubul Bonsai, reprezentantii Chivas va stau la dispozitie pentru un Perfect Serve. Whisky sec sau on the rocks, in cantitatile si combinatia perfecta. Un bol cu stafide care sa potenteze combinatia subtila de arome a unui whisky de clasa. Liantul ce asigura o atmosfera perfecta, caci Chivas Regal 12 rimeaza cu stil, buna dispozitie, farmec, comunicare. In Bonsai fiecare consumator de Chivas are la dispozitie un kit complet de servire (frapiera, cleste de gheata, pahare, suporti de pahar) conceput special pentru aceasta campanie.
Clasicul whisky premium, Chivas Regal este un semn al stilului. Bogat in arome, neted, dulce ca mierea, consistent. Cu o vechime de 12 ani, Chivas Regal isi compune gustul din cele mai fine malturi si cereale de whisky scotian. Programul "Chivas Class" ofera consumatorilor de Chivas interactiunea personala cu acest brand, cu valorile si principiile sale. Prin intermediul reprezentantilor Chivas clientii primesc informatii despre whisky si despre modul recomandat de consum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related