Inside 2010, studiu White Image: creste rata de deschidere a newsletterelor

White Image lanseaza INSIDE 2010, a cincea editie a singurului studiu care analizeaza modul in care sunt citite newsletterele in Romania.

INSIDE 2010 monitorizeaza 114.087.292 de emailuri trimise in perioada ianuarie-decembrie 2009, concretizate in 11.235 de campanii.

Statisticile pe baza studiului INSIDE arata ca rata medie de deschidere in 2009 a fost de 24.78%, rata de clickthrough a crescut la 9.84% in 2009, iar clickthrough by opened rate a inregistrat valori procentuale de 39.72%.

Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, clickthrough rate, precum si o modificare a comportamentului de citire. Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25.48% (in august).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related