Interactions a semnat campania online Mega Image "Zi-ne pretul, ia-ne premiul"

Interactions a semnat cea mai nou lansata campanie online a Mega Image sub sloganul “Zi-ne pretul, ia-ne premiul”, construita in jurul ideii de “preturi mici”. Promotia s-a desfasurat timp de o luna sub forma unei provocari lansate consumatorilor de a ghici pretul produselor Mega Image. In fiecare zi, un pret corect sau cel mai apropiat de cel real a fost premiat cu un bon de cumparaturi in valoare de 100 de RON, automat dublat in cazul in care consumatorul era si fan Mega Image pe Facebook (bonus de prietenie).

“Obiectivul nostru a fost sa comunicam preturile mici din Mega Image. Am considerat insa ca doar un enunt sec “avem preturi mici” nu este suficient. Astfel ca i-am provocat pe consumatori sa ghiceasca chiar ei pretul corect, pentru a se convinge personal de mesajul transmis”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Platforma online dedicata promotiei a jucat doua roluri esentiale: primul a fost acela de a trezi curiozitatea consumatorilor si de a-i determina sa se inscrie in concurs, iar al doilea a fost de a sustine noua pozitionare Mega Image drept o retea de magazine unde consumatorii nu gasesc oferte sau promotii speciale care dureaza doar cateva zile, ci preturi mici care se mentin pe tot parcursul anului. In plus, am mizat si pe cresterea traficului in magazine provenit dinspre participantii care doreau sa ghiceasca pretul cu exactitate.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related