Mai tineti minte cand ne jucam rama pe aparatele alea oribile? Sau voi ii ziceti snake? Tin minte ca si printre primele jocuri de pe mobil era rama. Ei bine, putem sa facem asta pe o mie de site-uri acum: rama intre timp a devenit mai complexa: se invarte mai abitir, da senzatia ca se incolaceste, nu e doar liniara, ca pe tabla de sah.
Ei bine, acum ca v-ati delectat vizual, sa trecem la concursul Skijet de pe Carlsberg.ro. Rama de acolo nu stie decat dreapta, stanga, sus, jos. A, si e un skijet de fapt. Si dupa ea vine rechinul. cam Asta.
O sa ma intrebati ce am eu cu site-ul companiei si nu-i las sa traiasca in pace, din moment ce au participat atatia jucatori si au avut rabdare sa stanga mii de puncte.
Eu am venit doar sa ridic doua degete ca la clasa I si sa intreb "nu va suparati, dar un brand premium ca asta n-ar trebui sa ofere o experienta premium pentru consumatorii lui? Ca sa stii de ce participi la promotii Carlsberg (adica platesti un pret pentru cutia de bere respectiva pentru codul promotional) si sa stii de ce nu participi la promotii Azuga."
Kinecto a implementat pentru Carlsberg campania "". Mii de premii, in valaore de... Excursiile in Tenerife se mai pot castiga pana pa 15 octombrie.
Comunicatul e overselling, ca doar de-asta s-a inventat PR-ul de fapt.
"recreeaza atmosfera de vis"
Campanie de promovare:
- cont Facebook
- bannere sincronizate
Nu stiu de ce am o banuiala ca nu au avut intentia sa ne aduca aminte de jocurile copilariei, dar jocul de ski-jet de pe carslberg.ro e un fel de rama in care placa ta se misca liniar, sus, jos, stanga, dreapta.
Dar, sigur, nu experienta e importanta. Important e sa fie simplu de jucat si sa atraga cat mai multi participanti. Important e ca ei sa se simta motivati sa participe in fiecare saptamana, sa fie tentati sa cumpere bere ca sa introduca pe site codurile. Ce conteaza ca brandul e premium. Se joaca frumos "rama, ca nu le scade rangul. Oricum ce conteaza ca brandul e premium.
Si s-au jucat. Au scoruri foarte mari:
Ah si mai e importanta experienta pe care ti-o ofera site-ul.
"Agentia de comunicare digitala Kinecto a implementat prin intermediul unui website interactiv, campania Carlsberg - 'Probabil cea mai buna vacanta din 2010' ".
"Site-ul www.carlsberg.ro recreeaza atmosfera unei vacante de vis, in Tenerife".
"Vizitatorii au sansa sa castige una dintre cele sase excursii in insula exotica, precum si numeroase alte premii, prin participarea la jocurile online. Promotia se desfasoara pana pe data de 15 septembrie 2010".
"Atunci cand deschid site-ul, vizitatorii sunt intampinati la bordul unui vapor de unde pot vedea la orizont destinatia promisa si au posibilitatea sa opteze pentru activitatea preferata pe insula".
Trebuie sa recunosc ca dupa papagalul de pe varadero.ro care ne striga "Dero, Dero, hai la Vara Dero", eram curioasa sa vad sunetul de background. Sunt niste pescarusi pe care nu-i poti opri si pace. Dar nu sunt chiar asa enervanti. Oricum, din declaratia lui Radu Ionescu aflam ca sunetele sunt sensibile la miscarea mouse-ului ("atunci cand cursorul se apropie de elicopter sau de ski-jet sunetul specific acestora porneste”) ceea ce e foarte interesant, mai ales cand il vor folosi la o campanie in care chiar sa conteze ca se aude un sunet la mouseover.
"Cei care acceseaza site-ul pot intra intr-o cursa cu skijet-ul, in cadrul careia trebuie sa adune sticle de bere Carlsberg, dar si sa evite rechinii pentru a castiga cursa".
"Mai mult, vizitatorii www.carlsberg.ro isi pot saluta prietenii din concediul virtual, trimitandu-le o vedere personalizata cu propria poza, in care sunt amenintati de un rechin".
Si pentru ca m-a distrat comunicatul mult prea tare, trebuie sa va spun: castigatorii premiului cel mare "vor avea sansa sa traiasca experienta excursiei in insula exotica in mediul offline, alaturi de doi prieteni". Aceasta precizare era, intr-adevar, necesara. Riscul ca cineva sa-si imagineze ca i se ofera experienta excursiei in mediul online era foarte mare. Asta n-ar fi fost un lucru frumos.