Digital Buzz cu Bogdana Butnar (Director of New Stuff, Headvertising)
Digital IQads: Foarte multa lume a pus link pe FB si ti-a dat like la postul "Mi-e frica sa mai stau in tara mea". Care sunt efectele crizei asupra oamenilor din publicitate?
Bogdana Butnar: Postul ala nu era neaparat numai despre publicitate. Cred ca sentimental asta de neputinta si teama e valabil in acest moment in mai toate industriile si am primit comentarii la el de la oameni care nu au nimic de-a face cu publicitatea sau orice alta industrie creativa. Cred ca suntem, la nivel macro, putin descumpaniti de turnura evenimentelor si mai ales de cat de repede am ajuns in groapa asta in care ne aflam. Din pacate criza a scos la iveala doua lucruri care puse impreuna dau ceva extrem de nasol: lipsa de profesionalism generalizata si o teama animalica in legatura cu siguranta zilei de maine. Iti dai seama cum se comporta un om care nu stie ce face si care se teme ca daca zboara maine nu va mai avea cum sa plateasca leasingul la masina scumpa cumparata pe vremea cand economia zburda?