Kubis Interactive a realizat pentru URSUS componenta online a campaniei "22 de milioane de suporteri, o singura inima"

In cadrul campaniei integrate "22 de milioane de suporteri, o singura inima" au loc doua promotii: una constand in trimiterea prin SMS / inscrierea codurilor de sub capac/inel  in sectiunea "Promotia Nationala" de pe site-ul ursus.ro si alta constand in participarea la o serie de probe online, in sectiunea "Intra in Echipa Suporterilor".

"Promotia Nationala" se desfasoara in perioada 6 septembrie – 31 octombrie si ofera, pe langa miile de tricouri, treninguri sau pantofi sport, sansa de a insoti Echipa Nationala in deplasarile oficiale din 2011 in Europa (preliminariile Campionatului European 2012). Valoarea totala a premiilor depaseste 280.000 RON.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related