eMAG si KissFM lanseaza "Reteaua", o campanie de promovare a comertului online

eMAG, in parteneriat cu KissFm, lanseaza astazi campania de promovare a comertului online din Romania - „Reteaua”.

Campania se desfasoara sub forma unui concurs in perioada 20 septembrie – 17 decembrie 2010 pentru care a fost deschis microsite-ul reteaua.emag.ro. Participantii pot acumula sanse la premii prin completarea unor chestionare zilnice cu cinci intrebari despre viata online, prin achizitia oricarui produs de pe eMAG, prin activarea unor coduri saptamanale comunicate la radio si TV sau prin cooptarea prietenilor in campanie.

Pe langa obiectivele de promovare, incercam prin aceasta campanie sa crestem increderea si nivelul de informare ale participantilor in activitatile online in general si in comertul online in special. Una dintre cele mai importante metode de participare este chestionarul zilnic. Am prevazut in aceste chestionare intrebari care sa determine participantii sa gaseasca singuri raspunsuri referitoare la subiectele sensibile asociate comertului online sau a metodelor de informare sau distractie online,” a declarat Radu Apostolescu, director marketing eMAG.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related