Interactions a castigat singurul premiu din sectiunea Online, la ADOR 2010, cu campania Mega Image - "Costa cat crezi"

Interactions a fost singura agentie premiata la ADOR 2010 in categoria online, pentru campania “Mega Image – Costa Cat Crezi?”, desfasurata in perioada iunie-iulie 2010. Obiectivul principal al acestei campanii a fost de a dovedi clientilor ca Mega Image are preturi mici tot timpul anului.

Pentru Interactions, acesta este al patrulea premiu obtinut impreuna cu Mega Image, dupa Webstock 2010 (premiu pentru Mega Image Facebook Fan Page) si Internetics 2009, cand campania Mega Image – “Cosul Zilnic” a castigat categoria de Retail si Comert Electronic, dar si unul dintre singurele doua trofee de argint la Best Interactive Campaigns.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related