Interviu face2face cu Mihai Tataru (Managing Director, Senior Interactive) si Virgiliu Andone (Creative Director, Senior Interactive)
I.Decizia de extindere a departamentului de creatie
II.Conturi pierdute / castigate
III.Partea despre Social Media
IV.Despre vorbitul la conferinte
VI.De ce nu stiu agentiile interactive sa se promoveze?
I.Decizia de extindere a departamentului de creatie
Digital IQads: Cum te-ai hotarat sa extinzi departamentul de creatie si strategie al Senior Interactive?
Mihai Tataru: Senior era in primii ani o agentie de web development. Viziunea era foarte simpla: “o sa facem la un moment dat foarte multi bani si o sa fim foarte mari”. Din 2008 am ajuns sa fim numarul 1 pe web development. Apoi piata a inceput sa se inchida, am inceput sa castigam din ce in ce mai putin din asta si ne-am decis sa schimbam modelul. Am fost mereu constienti ca trebuie sa rezolvam probleme de marketing si comunicare. Am asteptat momentul potrivit sa facem acest pas, sa consolidam competentele de comunicare de brand. Ne gandeam la asta de peste 2 ani. Am inceput sa angajam oameni din ATL care voiau sa faca online, cum e Corin Chiriac, care e la noi de 1 an si 10 luni. El a fost ani de zile in Grapefruit, unde a avut contact cu digital brandingul si apoi a plecat in DDB si a facut planning. In ultimul an am incercat sa aducem alaturi de noi colegi care sa adauge competente pe zona asta, sa adauge purpose acelor site-uri mari si frumoase pe care noi stiam sa le facem.