Eu cred ca in mare parte, exista o doza decenta de bun-simt in agentiile interactive. Marea parte comunica atunci cand au ceva de comunicat. Nu imi amintesc sa se fi lansat un proiect foarte bun si sa nu fie PR-izat rezonabil. La fel in cazul premiilor.
Contentul pe care oamenii din agentiile de online il prezinta la conferinte este rezonabil de bun pentru un content GRATUIT pe care il prezinti atat potentialilor clienti, dar si potentialilor concurenti din sala.
Din punctul meu de vedere exista trei motive pentru care poate nu se vede atat de mult PR in jurul agentiilor interactive:
1. In primul rand atentia este acolo unde sunt si banii cei multi. De ce sa ne ascundem dupa deget? Inca suntem o industrie care acapareaza un procent din bugetele de marketing cu o singura cifra si este normal ca un share-of-voice mai mare sa fie tinut de mediile cu avere mai mare :)
2. Nu intotdeauna ce e spectaculos e si eficient. Sunt multe proiecte bune si eficiente dar despre care nu e atat de sexy sa povestesti.
3. Repet. Bun simt si decenta intr-o masura rezonabila. Eu unul ma bucur ca in mare parte agentiile interactive ies la rampa doar atunci cand chiar au ceva de spus, ca nu fac discursuri (prea) de hard-sell la conferinte samd. Pur si simplu ne sta mai bine asa.