Castigatorii celei de-a zecea editii Internetics au fost anuntati in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marti, 16 noiembrie, la Opera Romana. In seara editiei aniversare a festivalului au fost acordate si 10 premii speciale Internetics, dar si trofeele Teacher’s Film Festival, editia a IV-a.
Trofeul "Agentia anului" a revenit agentiei Webstyler, care a acumulat cel mai mare numar de puncte in competitie. Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.
In cadrul cadrul categoriei "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur.
• Bronzul a fost castigat de Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol.
• Cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer.
• Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.
Castigatorii sectiunilor din categoria "Best Use Of", sustinuta de Samsung sunt:
• Best Use of Viral Video: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizata pentru Rompetrol
• Best Use of Advertising Games: Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania” pentru ProMotor.ro
• Best use Of E-mail marketing: Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara” pentru Hit Mail Group
• Best use of Banners: iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom
• Best Use of Social Media: lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom.
In categoria "Campanii interactive":
• bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro
• argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB
• aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.
Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.
Lista castigatorilor pe sectiuni se gaseste aici.
Cu ocazia aniversarii a 10 ani, Internetics impreuna cu URSUS, unul dintre sponsorii festivalului, au oferit anul acesta 10 premii speciale lui:
• Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania;
• Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics;
• Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere;
• Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate immense;
• IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania;
• Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client;
• Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania;
• Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania;
• Webstyler, agentia primului deceniu Internetics
• IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online.
Tot in cadrul Galei de Premiere Internetics 10 ani au fost anuntati si castigatorii Teacher’s Film Festival 2010.
Ca urmarea a parteneriatului dintre Teacher’s Film Festival si The Institute, unitatea de business a Millenium People care se ocupa de organizarea Internetics, AdPrint (evenimente proprii) Effie, ADOR si ADC*RO, Teacher’s Film Festival 2010 s-a adresat in acest an agentiilor de publicitate. Acestea au fost provocate sa realizeze scurtmetraje de maximum 5 minute, cu tema Romania.
Premiul pentru Cel mai bun film a fost castigat de Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune”. Pentru Cea mai buna imagine a fost premiata agentia Hippos cu “ID Romania”, iar pentru Cel mai bun dialog agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”. Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers), iar titlul de Cea mai buna actrita a revenit Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).
Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat celor de la Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.