Castigatorii Internetics 10 ani

Castigatorii celei de-a zecea editii Internetics au fost anuntati in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marti, 16 noiembrie, la Opera Romana. In seara editiei aniversare a festivalului au fost acordate si 10 premii speciale Internetics, dar si trofeele Teacher’s Film Festival, editia a IV-a.

Trofeul "Agentia anului" a revenit agentiei Webstyler, care a acumulat cel mai mare numar de puncte in competitie. Agentiile care au mai urcat pe scena Operei Romane la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey si Saatchi&Saatchi Romania. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.

In cadrul cadrul categoriei "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur.

• Bronzul a fost castigat de Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol.

• Cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer.

• Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.

Castigatorii sectiunilor din categoria "Best Use Of", sustinuta de Samsung sunt:

• Best Use of Viral Video: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizata pentru Rompetrol

• Best Use of Advertising Games: Apropo Media&Aegis Media pentru “Sofer de Romania” pentru ProMotor.ro

• Best use Of E-mail marketing: Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara” pentru Hit Mail Group

• Best use of Banners: iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom

• Best Use of Social Media: lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom.

In categoria "Campanii interactive":

• bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro

• argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB

• aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.

Anul acesta, juriul a acordat si un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agentiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executata pentru A&D Pharma.

Lista castigatorilor pe sectiuni se gaseste aici.

Cu ocazia aniversarii a 10 ani, Internetics impreuna cu URSUS, unul dintre sponsorii festivalului, au oferit anul acesta 10 premii speciale lui:

Orlando Nicoara, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania;

Grapefruit, pentru contributia la aparitia Internetics;

Calin Fusu, pentru export romanesc de proiecte si nu doar de creiere;

Asociatiei LiterNet, pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate immense; 

IAB Romania, pentru contributia la evolutia industriei online din Romania; 

Greenpixel si Vodafone, pentru o relatie de succes agentie-client; 

Cristian Manafu, pentru contributia la educarea industriei online din Romania; 

Marius Ghenea, pentru sustinerea dezvoltarii industriei online din Romania; 

Webstyler, agentia primului deceniu Internetics

IQads, pentru succesul unui proiect care imbina impecabil atributele Internetics: comunicare, branding si marketing online. 

Tot in cadrul Galei de Premiere Internetics 10 ani au fost anuntati si castigatorii Teacher’s Film Festival 2010.

Ca urmarea a parteneriatului dintre Teacher’s Film Festival si The Institute, unitatea de business a Millenium People care se ocupa de organizarea Internetics, AdPrint (evenimente proprii) Effie, ADOR si ADC*RO, Teacher’s Film Festival 2010 s-a adresat in acest an agentiilor de publicitate. Acestea au fost provocate sa realizeze scurtmetraje de maximum 5 minute, cu tema Romania.

Premiul pentru Cel mai bun film a fost castigat de Propaganda cu scurtmetrajul “Decat doua scaune”. Pentru Cea mai buna imagine a fost premiata agentia Hippos cu “ID Romania”, iar pentru Cel mai bun dialog agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”. Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (inscris de RUSU+BORTUN Brand Growers), iar titlul de Cea mai buna actrita a revenit Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre maine” (scurtmetraj inscris in competitie de MB Dragan).

Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat celor de la Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related