Google schimba algoritmul de ranking in urma unei anchete din New York Times

La sfarsitul lunii noiembrie, David Segal a publicat un articol in The New York Times despre o companie care folosea, in mod intentionat, plangerile postate pe internet de catre clientii nemultumiti pentru a urca in topul rezultatelor de pe Google. Cateva zile mai tarziu, Google isi modifica algoritmul de ranking pentru a impiedica aceasta practica de SEO, informeaza un post de pe blogul Google.

Firma de optica medicala DecorMyEyes hartuia clientii in diferite moduri, de la refuzul de a returna banii clientilor care primeau alte produse decat cele comandate, la amenintarea prin telefon si e-mail a celor care depuneau plangeri la banci si la politie. Cand cei pagubiti postau mesaje negative pe site-uri de protectia consumatorului, numele site-ului companiei ajungea in topul rezultatelor de pe Google atunci cand alti utilizatori cautau branduri de ochelari sau de lentile de contact.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related