- campania "Muzica ta pe tv" a fost premiata la Internetics 2010 cu Argint in categoria "Campanii Interactive" , iar site-ul tuborgsound.ro a fost premiat cu Argint in categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" -
Campanie: "Muzica ta pe tv"
Client: URBB
Agentie: Kinecto
Perioada: 23.09.2010 – 13.10.2010
Media folosite: Online & TV & presa
1.BACKGROUND
La inceputul lunii septembrie, Tuborg isi asuma misiunea de a sustine si promova muzica romaneasca din noul val prin lansarea portalului TuborgSound.ro. Pentru a merge mai departe cu aceasta promisiune, Tuborg a lansat o campanie prin care se cauta o trupa care sa fie promovata la nivel national, pe spotul TV si carei
2.OBIECTIVE
a. Asocierea brandului Tuborg cu muzica;
b. Recrutarea de noi artisti pe portal;
c. Cresterea traficului pe portalul tuborgsound
3.TARGET
Primary target: tineri, 18-25, educatie medie si superioara, venituri de familie medii si mari.
Secondary target: artisti
4.STRATEGIE
Campania a pus la bataie cel mai important beneficiu pentru artistii romani: spatiu pe TV in prime time. Fundalul sonor al reclamei Tuborg (Blur - Song 2) urma sa fie inlocuit cu o piesa a unei trupe romanesti.
Trupele au fost invitate sa inscrie piese in concurs, iar fanii trupelor si consumatorii sa voteze piesa favorita.
Consumatorii au fost incentivati prin sansa de a aparea in videoclipul trupei castigatoare, videoclip finantat de Tuborg si prin baxuri de Tuborg.
5.CREATIE
6.REZULTATE
In perceptia consumatorilor, Tuborg si-a imbunatatit parametrii de imagine astfel:
1. Si-a consolidat pozitia 1 in asocierea cu muzica,
2. si-a imbunatatit imaginea de brand tanar, urcand pe locul 1.
Reach online al campaniei: 4 milioane persoane
Competitie:
• 46 piese inscrise in concurs
• 60.000 de ascultari pe parcursul competitiei
7.CREDITS (agentia / echipa)
• din partea Tuborg: Doron Zilberstein (Vice Presedinte Marketing URBB), Cristina Avram (Brand Manager Tuborg);
• din partea Kinecto, pentru componenta de online a campaniei (sectiune speciala in site, campanie online): Ionela Buta (Client Service Director), Andreea Toma (Jr. Account Manager), Radu Ionescu (Strategy Director), Elis Iaia (Senior Strategic Planner), Stefan Perju (Copywriter), Florin Ciobanu (Art Director), Laurentiu Ilie (PHP Developer), Stefan Gradinar (Flash Developer);
• din partea Graffiti BBDO, pentru ideea creativa: Mihai Gongu - Creative Director, Alexandru Strimbeanu -Senior Copywriter, Cosmin Simionescu - Senior Art Director, Adrian Docea - Senior Strategic Planner, Anca Aldea - Group Account Director, Ioana Stirbulescu - Account Manager.
Studiu de caz oferit de The Institute.