50.000 de unici pe naepop.ro, in cele 6 saptamani ale campaniei "Nae n-are aer!"

- campania "Nae n-are aer!" a fost premiata la Internetics 2010 cu Aur in categoria "Campanii interactive", iar site-ul naepop.ro a primit Argint in categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" -

Campanie: "Nae n-are aer!"

Client: Pfizer

Agentie: Webstyler

Perioada: 2.09.2010

Media folosite: online

1.BACKGROUND

Abordare strategica: Fumatorii tind sa respinga ‘health warnings’ si abordarile medicale privind subiectul renuntarii la fumat. In aceste conditii, ne-am propus sa nu vorbim direct despre renuntarea la fumat prin tratament, ci am ales o solutie prin care sa depasim aceste bariere. Am creat un personaj prin care sa aducem in discutie impactul social al dependentei de tutun si faptul ca dependentii au nevoie de ajutor pentru a renunta. Asa a aparut Nae Pop, fumatorul izolat si bolnav, pe care dependenta il impiedica sa duca o viata sociala normala. Prin intermediul povestii lui Nae Pop am condus fumatorii catre site-ul www.elibereazatedefumat.ro, un site al companiei Pfizer in care trateaza subiectul renuntarii la fumat prin tratament.

2.OBIECTIVE:

Sa atragem atentia asupra fumatului ca adictie, de care se scapa prin tratament.

3.TARGET:

25-45 de ani, fumatori

4.STRATEGIE

Executie: Pe site-ul NaePop.ro utilizatorii puteau afla povestea acestuia si, in plus, puteau interveni si schimba in bine soarta lui Nae. Campania este, de altfel, un indemn in a-l salva pe Nae de Fumatorul ce-l urmareste pretutindeni. Utilizatorii il puteau ajuta pe Nae sa ia ‘guri de aer’ in locul ‘gurilor de fum’ pe care le inhala in continuu. Userii erau invitati sa dea mai departe prietenilor poveste lui Nae prin retelele sociale (Facebook, Twitter, Yahoo Messenger). De asemenea, puteau sustine cauza salvarii lui Nae prin bannere de sustinere si avataruri descarcabile de pe site. O campanie de bannere arata in timp real cati oameni l-au ajutat deja pe Nae si ii indemna pe utilizatori sa se implice. Dupa 6 saptamani de ‘lupta’, utilizatorii au reusit sa-l salveze pe Nae. La final, aflat intr-o cu totul alta stare de spirit, Nae a raspuns personal unora dintre cele peste 6900 de mesaje de sustinere ☺

5.CREATIE:

6.REZULTATE: 

In 6 saptamani de campanie, peste 50.000 de oameni au ajuns pe site-ul www.naepop.ro, iar peste 10.000 pe www.elibereazatedefumat.ro. Am fost mai mult de 200.000 de actiuni in site prin care userii il ajutau pe Nae si peste 6.900 de mesaje de sustinere (aprobate). Pe Facebook s-au dat mai mult de 1600 share-uri la campanie, si mai mult de 70 de pagini (bloguri/ pagini personale) au preluat banner-ul de sustinere a lui Nae, generand peste 74.000 de vizualizari.

Studiu de caz oferit de The Institute.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related