170.000 vizite pe site-ul efix.ro, in urma campaniei "Concert la injectoare", pentru clientul Rompetrol

- premiat la Internetics 2010 cu: Bronz in categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" si Best Use of Viral Video -

1.DESCRIEREA LUCRARII

Campanie desfasurata cu scopul de a scoate in evidenta, intr-un mod neconventional si cu mult umor, beneficiile carburantului Efix: protectia motorului, reducerea coroziunilor si curatarea injectoarelor. Beneficiul de curatare a injectoarelor a fost dramatizat in ideea creativa: „Cu Efix, injectoarele sunt atat de curate incat poti canta la ele”. Campania si-a propus sa transmita acest mesaj folosind drept vehicul un film de aproximativ 3 minute ce a circulat viral in mediul online. Filmul ne prezinta un conducator auto ce vine sa-si ridice masina cu injectoarele curatate intr-un service. Mecanicii il iau la misto, cu argumentul ca nu avea nevoie oricum sa i se curete injectoarele, daca a alimentat cu Efix. Si pentru o demonstratie, ii canta la injectoarele scoase din masina. Site-ul este o replica a garajului in care s-a filmat, cu mai multe hot-spoturi in care esti informat de beneficiile produsului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related