- premiat la Internetics 2010 cu: Bronz in categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" si Best Use of Viral Video -
1.DESCRIEREA LUCRARII
Campanie desfasurata cu scopul de a scoate in evidenta, intr-un mod neconventional si cu mult umor, beneficiile carburantului Efix: protectia motorului, reducerea coroziunilor si curatarea injectoarelor. Beneficiul de curatare a injectoarelor a fost dramatizat in ideea creativa: „Cu Efix, injectoarele sunt atat de curate incat poti canta la ele”. Campania si-a propus sa transmita acest mesaj folosind drept vehicul un film de aproximativ 3 minute ce a circulat viral in mediul online. Filmul ne prezinta un conducator auto ce vine sa-si ridice masina cu injectoarele curatate intr-un service. Mecanicii il iau la misto, cu argumentul ca nu avea nevoie oricum sa i se curete injectoarele, daca a alimentat cu Efix. Si pentru o demonstratie, ii canta la injectoarele scoase din masina. Site-ul este o replica a garajului in care s-a filmat, cu mai multe hot-spoturi in care esti informat de beneficiile produsului.