Follow-up campania Digital Death: 20 de vedete internationale, cu 30 de milioane de followers, au strans un milion de dolari in sase zile de "moarte digitala"

Sase zile – atata le-a luat unora dintre cele mai populare vedete in retelele sociale sa stranga un million de dolari pentru campania de strangere de fonduri “Digital Death”, lansata pe 1 decembrie de TBWA/Chiat/Day pentru organizatia “Keep a child alive”, potrivit site-ului buylife.org. Ultima jumatate din suma a fost donata de miliardarul Stewart Rahr.

Pe 6 decembrie, dupa-amiaza, Alicia Keys, ambasadoare si cofondator “Keep a child alive” (KCA), a postat pe Twitter anuntul ca suma de 1 milion de dolari a fost stransa: “@aliciakeys este in viata! Am strans 1 milion de dolari pentru a ajuta KCA sa lupte impotriva SIDA si sa salveze vieti! Multumesc foarte mult si nu va opriti din a cumpara viata!”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related