Potrivit unui studiu online desfasurat de GfK Romania in luna noiembrie, 39% dintre respondenti cumpara online de Sarbatori, insa doar 8% din totalul cumparaturilor constau in produse achizitionate de pe Internet, informeaza un comunicat GfK. Hypermarketurile raman in topul preferintelor, fiind alese de aproape 3 sferturi dintre cumparatori.
Studiul a fost intreprins pe www.askgfk.ro, in perioada 24-29 noiembrie 2010, pe un esantion de 543 de persoane cu varste intre 15 si 55 de ani, din mediul urban.
Dulciurile, produsele preferate de sarbatori
Rezultatele cercetarii arata ca cele mai cumparate produse in aceasta perioada sunt dulciurile, alese de 84% dintre respondenti, obiectele de imbracaminte, accesoriile vestimentare si produsele si serviciile cosmetice. Mai mult de jumatate dintre cei chestionati achizitioneaza jocuri si jucarii, iar 27% dintre respondenti aleg ceasurile si bijuteriile. Echipamentele electronice, IT, telecom si accesoriile sunt achizitionate de aproape doua treimi dintre respondenti.