In cei doi ani de activitate, INTERACTIONS are o cifra de afaceri cumulata de 4 milioane RON si o marja de profit de 15%

Pe 12 ianuarie, INTERACTIONS, agentie de comunicare interactiva specializata in servicii de e-CRM, aniverseaza 2 ani de la infiintare, informeaza un comunicat al agentiei. Cifra de afaceri cumulata din acesti doi ani este de 4 milioane RON, in 2009 atingand valoarea de 350.000 EURO si clasandu-se, astfel, in top 10 agentii digitale din punct de vedere al cifrei de afaceri, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.

In 2010, INTERACTIONS a obtinut 8 premii la festivaluri de comunicare online ca Internetics sau Webstock, precum si singurul premiu acordat la sectiunea online, in cadrul festivalului de creatie ADOR 2010. In prezent, INTERACTIONS are in portofoliu cel putin un premiu pentru fiecare client. Printre clientii INTERACTIONS se afla companii precum Mega Image, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik, Joe, Kitkat), Mobexpert, Groupama, Sarantis (Str8, C-Thru). Printre proiectele proprii ale agentiei se numara si www.supersport365.com, urmand ca in 2011 sa fie lansate si altele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related