Asa s-a terminat vizita mea la Interactions. Cu aceasta concluzie a lui Adrian Alexandrescu, Managing Partner si fondator al agentiei: „Mitul pe care il are toata lumea despre agentii e ca se aduna toti intr-un loc frumos, cu soare, cu multe mingi si acolo stau de vorba, beau cafele si fumeaza si scot idei pe banda rulanta. Niciodata nu e asa. Se munceste pe branci. Si de-aia, ai vazut cum sunt oamenii de aici: fiecare cu treaba lui, concentrati; nu cred in legenda aia ca stand asa... iti vine o idee geniala”.
Si, intr-adevar, la Interactions, fiecare departament are biroul lui, dupa cum veti vedea. Pana atunci, trebuie sa precizez ca astazi Interactions implineste 2 ani de activitate. A pornit de la 2 angajati si acum are 10. Cifra de afaceri cumulata din cei 2 ani este de 4 milioane de RON, iar marja de profit este de 15%. La sfarsit de an, angajatii cu vechime mai mare de 1 an in agentie primesc o cota parte din profit. Cea mai convingatoare dintre tehnicile de fidelizare, as zice. Sa vedem acum cine sunt angajatii Interactions si care sunt proiectele pe care si le amintesc cu placere.
Departamentul de Client Service: in spatele unui pion se ascunde intotdeauna... un pion mai mic
Adriana Postescu (Account Executive) spune ca i-a placut cel mai mult sa lucreze la campania de Craciun pentru Mega Image, „Iti multumim si te rasplatim”, fiindca e o campanie la care toata lumea castiga.
Adriana a facut sah de performanta, dupa cum atrage atentia in mod discret un obiect micut de pe masa si, din umbra, un frate al lui mai mic:
Adrian Alexandrescu precizeaza din tocul usii ca ar trebui totusi mentionat, de dragul adevarului istoric, ca Adriana a pierdut doua partide de sah in favoarea lui, in ciuda concursurilor nationale si internationale de sah la care a participat.
Ea confirma cu glas scazut ca da, ar trebui sa precizam si asta, isi coboara privirea, parand a cauta ceva pe birou si revine triumfatoare: „Sa zicem si ca te-am batut la poker?”.
Andreei Stan (Account Manager) i-a placut cel mai mult sa lucreze la supersport365.com, un proiect Interactions care a avut succes inca de la lansare.
Diana Alexandra Angheluta e Content Manager si i-a placut cel mai mult sa lucreze pentru 2 campanii Mega Image: „Costa cat crezi?” si „Produsele mega-norocoase”, care avea mecanism de loterie, iar cine ghicea combinatia castigatoare castiga un cupon de cumparaturi. Dianei i-a placut acest proiect si pentru ca s-au distrat cu tragerile la sorti video, dar si pentru ca au primit un feedback bun de la consumatori.
Departamentul de development: doi oameni concisi
Catalinei Ilie (Web Designer) i-a placut cel mai mult campania Mega Image de Craciun „Iti multumim si te rasplatim”.
Lui Radu Dalbea (Software Developer) i-a placut toata partea de programare pentru Mega Image.
Departamentul de creatie, aparat de reduta lui Moreira
In mansarda, locul inventat de arhitecti parca anume pentru creativi, m-a intampinat Denisa Armasu, Creative Director la Interactions, unde lucreaza de 2 ani. Denisa are o experienta de 5 ani in publicitate si a mai lucrat la Leo si la Ogilvy. Dintre proiectele ei preferate: "Miniinternetul" Groupama, „Costa cat crezi?” pentru Mega Image (la care s-a distrat sa urmareasca in fiecare zi cum userii dadeau preturi mai mari pentru produse) si „Decizii la birou”, care iti spunea ce job ti se potriveste.
In contul de Facebook al Denisei am descoperit albumul „ce-am mai facut”, care contine screenshoturi din majoritatea proiectelor Interactions. Tot acolo, Elis Iaia, planner la Kinecto cu preocupari artistice in viata particulara, a postat unul dintre cele 3 viniluri desenate special pentru Denisa, cate unul pentru fiecare Internetics castigat:
Colegul de birou al Denisei este Courtney Moreira (Art Director), caruia cel mai mult i-a placut sa deseneze str8.ro si care are in fiecare zi rabdare sa construiasca la loc cazemata din cutii de Cola pe care femeia de serviciu reuseste sa nu o ocoleasca niciodata.
In biroul lui Adrian Alexandrescu si al lui Andrei Pop (care e Head of Technical Department si caruia cel mai mult i-a placut sa lucreze pentru Mobexpert)...
...am reperat diploma de la ADOR 2010 pentru Mega Image - "Costa cat crezi?", singurul premiu acordat in categoria online:
La parter, in sala de sedinte, se afla trofeele primite de Interactions in cei 2 ani, cate unul pentru fiecare client din portofoliu, la festivaluri ca Internetics, Webstock sau ADOR:
Sa le uram La multi ani si La mai multe premii!