Campania "Christmas Wishes" - crestere de 112% a numarului de unici pe site-ul Petrom

-Premiat la Internetics, la categoria "Best use of Banners" si nominalizat la European Excellence Awards, la categoria "Corporate Advertising".

Client: OMV Petrom S.A.

Agentie: iLeo Marketing Interactiv

Nume campanie: Christmas Wishes

Perioada: 11-24 decembrie 2010

Media folosite: online banners/ skins, blogs, Facebook

1.BACKGROUND

Petrom, fiind cea mai mare companie din tara, si-a asumat de-a lungul anilor misiunea de a contribui la cresterea Romaniei si de a-i invita pe romani sa vada “jumatatea plina a paharului”.

In contextul unui an de criza financiara si al unui Craciun care se anunta mai trist decat cele anterioare, Petrom a decis sa aduca in acest peisaj o viziune mai optimista asupra lucrurilor.

2.OBIECTIVE

Petrom si-a dorit sa se apropie de romani si sa-i ajute sa vada partea buna a lucrurilor pentru a simti atmosfera de Craciun si in acest an, care ii punea la incercare.

3.TARGET

Toti utilizatorii de internet din Romania, cu varsta cuprinsa intre 18 si 45. 

4.STRATEGIE

Petrom a purtat mesajele romanilor catre cei dragi prin toata tara: a “inchiriat” pentru aproximativ 2 saptamani niste spatii publicitare permanente (skin-uri pe site-uri cu audienta mare) si nu le-a folosit pentru ad-uri, ci le-a transformat in felicitari si le-a pus la dispozitia romanilor care doreau sa trimita ganduri frumoase de Craciun familiei sau prietenilor.

5.CREATIE

Pentru inceput, utilizatorii erau directionati catre micro-site-ul de campanie, in care puteau compune urari de Craciun sub forma de text. Ulterior, ei primeau un e-mail cu informatii despre ziua, ora si minutul la care urma sa se afiseze mesajul catre cei dragi in spatiile destinate felicitarilor, oferindu-le si mijloacele pentru a-i anunta pe cei dragi sa il si vada.

Astfel, mesajul devenea public pe site-urile de mare audienta.

Iar toate spatiile inchiriate au pus laolalta mesajele optimiste ale romanilor.

Film promovat pe Facebook: http://www.youtube.com/watch?v=edeiTavC-g4

6.REZULTATE

In mai putin de 2 saptamani, numarul de vizitatori unici pe site-ul Petrom a crescut cu 112% (versus aceleasi 2 saptamani din anul anterior) si s-au trimis in total 3000 mesaje (rata de participare fiind de aproximativ 10%).

Un mic ajutor pentru un Craciun mai optimist.

7.CREDITS (agentia / echipa)

Petrom:

• Ana Bulgar – Online Communication Manager

• Iliana Stanculet - Corporate Brand Manager

iLeo:

• Mugur Patrascu – Managing Director

• Alexandra Trofin – Brand Communication Manager

• Andrei Constantin Dobrescu – Art

• Andreea Mitea - Copywriter

• Emil Gheorghe – Programator Flash

• Ionut Marcel Toma – Programator Php

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related