Diferentiatorul agentiei Interactions la capitolul Eficienta

Interviu face2face cu Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions)

Daca ai 15% profit si o cifra de afaceri de 4 milioane RON in 2 ani, e clar ca faci ceva bine. Plecand de la ipoteza ca acel ceva se gaseste capitolul Eficienta, l-am rugat pe Adrian Alexandrescu sa ne povesteasca despre:

I.Cum sunt evaluate, in general, campaniile Interactions 

II.Eficienta promotiilor si efectul rezidual de comunicare 

III.Eficienta in retelele sociale 

I.Cum sunt evaluate, in general, campaniile Interactions

Digital IQads: Exista vreo particularite la modul in care evaluati eficienta campaniilor facute de voi in acesti 2 ani de existenta?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related