26.000 de fani pe Facebook in 2 saptamani pentru Doncafe, printr-o aplicatie realizata de The Geeks

Digital Buzz cu Costin Radu (Managing Partner, The Geeks)

Digital IQads: In cat timp ati obtinut 26.000 de fani pentru Doncafe pe FB si cum ati reusit sa faceti asta?

Costin Radu: In principal, am reusit cu ajutorul unei aplicatii bazate pe horoscop in numai 2 saptamani. Din data de 22 decembrie 2010 pana pe 7 ianuarie 2011. Inainte sa lansam aplicatia, pagina de profil avea in jur de 350 de fani, obtinuti in urma unei aplicatii dezvoltate anterior. Acum pagina de brand Doncafe are peste 26.000 de fani. Practic, cu ajutorul aplicatiilor am reusit sa ajungem la cei care au profile pe Facebook si iubesc Doncafeul. Nu spun doar asa, ci se poate vedea ca se intampla asta din lucrurile pe care acesti oameni le scriu pe fan page-ul Doncafe. E bine de stiut ca aplicatia “Horoscop 2011 la o cafea cu gust bogat” nu a conditionat in niciun fel utilizatorii sa devina fani. Nu primeau nimic in plus daca faceau asta. Au facut-o pur si simplu pentru ca a fost creat contextul in care sa-si manifeste aprecierea pe care o au pentru brand. Cred ca se datoreaza si faptului ca am reusit sa identificam impreuna cu echipa de marketing de la client un punct de interes major pentru target, horoscopul, si sa-l valorificam intr-un mod potrivit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related