Evensys organizeaza intre 22 si 23 februarie, la Hotel Crowne Plaza Bucuresti, cea de-a cincea editie a Digital Marketing Forum, care consta in doua zile de conferinte, seminarii si workshopuri in cadrul carora se va discuta despre optimizarea campaniilor online, provocarile marketingului digital si integrarea platformelor de social media, informeaza un comunicat Evensys.
Prima zi va fi dedicata noilor idei si instrumente pe care le pot folosi brandurile pentru optimizarea campaniilor online, iar a doua zi consta in workshopuri despre elementele si strategiile de baza in marketingul online, dar si in analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
In cadrul evenimentului vor fi prezentate si rezultatele studiilor “Leading Brands by Romanian Internet Users” (Gemius Research), care cuprinde clasamente ale brandurilor romanesti si internationale active in mediul online, si “Digital Diary of Romanian Internet User” (Daedalus Millward Brown), un studiu cantitativ despre consumul de media al utilizatorilor de internet din Romania.
In cadrul acestei editii va fi lansat si Digital Marketing Report, care prezinta tendintele in marketing digital pentru 2011, informatii despre cele mai vizitate site-uri in 2010 si lista furnizorilor de servicii digitale din Romania.
Proiectul este sustinut de partenerii OgilvyOne si MEC:Interaction, sponsorul Thinkdigital, IAA in calitate de asociatie partenera si parteneri media, din care fac parte IQads si SMARK.
Potrivit digitalforum.ro, site-ului evenimentului, taxa de participare pentru fiecare persoana este de 125 EUR (conferinta), 175 EUR (seminarii), sau de 250EUR pentru conferinta si seminarii, sume la care se adauga TVA. Oferta este valabila pana la data de 4 februarie, dupa care tarifele sunt mai mari. Taxa de participare include accesul la toate prezentarile incluse in program, masa de pranz si pauzele de cafea, accesul la materialele si prezentarile on-line ale speakerilor inclusi in program. Grupurile de cel putin 3 persoane primesc un discount de 10%.