Radu Ionescu: "downshifting" de la CEO la Director de Creatie in anul in care Kinecto a facut aproape 900.000 EURO

Interviu face2face cu Radu Ionescu (Director de Creatie, Kinecto)

Pentru acei oameni de comunicare care alearga toata ziua, care sunt din ce in ce mai stresati si care n-au avut inca timp sa se intrebe: dar de ce ma agit eu atat de tare, unde vreau sa ajung de fapt si este extenuarea costul unic pe care-l pot plati pentru a ajunge acolo?, poate ca acest text va furniza motivatia necesara pentru a pune frana si a reflecta asupra viitorului profesional.

Digital IQads: Cum ai decis sa renunti la functia de CEO si sa devii Director de Creatie la Kinecto?

Radu Ionescu: Totul a plecat de la viziunea pe care o am eu despre advertisingul din Romania si cum va evolua el. Am avut un mic soc cand am vazut ca noi, Kinecto, ca cifra de afaceri, am depasit niste agentii de ATL. In 2010 am avut cifra de afaceri de aproape 900.000 Euro (n.r. in 2009, cifra de afaceri Kinecto era 565.000 euro si un profit de 110.000).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related