Cam ce si cam cat este dispus consumatorul sa faca atunci cand se pune un premiu mare la bataie? Cam orice si cam oricat, pare-se, daca ne uitam la cateva concursuri de UGC din ultima vreme in care consumatorilor li se cere sa fie creativi. Creativi in a gasi metode noi si surprinzatoare de a se umili singuri. Ce castiga brandurile? Mii de fani printre like-isti, o bifa in dreptul casutei cu 'interactiune cu consumatorul' si niste poze penibile pe wall/album/microsite. Clientii care se bucura astazi de fanii castigati si de numarul inscrierilor nu se gandesc la miile de consumatori care nu au participat la concurs, dar care au urmarit siderati imaginile penibile venite de la brandul caruia ii erau fideli.
Concursurile de UGC din .ro: ce sunt consumatorii dispusi sa faca pentru a castiga
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: