Site-ul agentiei Headvertising, dezvoltat pe o aplicatie de webmail de Iashido

„Why not using a webmail server as a webserver?”. Aceasta e descrierea site-ului Headvertising.ro din portofoliul lui Iashido (Dan Chirila), care se afla pe un site la fel de minimalist si usor de explorat cum e cel realizat pentru agentie.

Colaborator mai vechi al Headvertising, Iashido le-a propus initial mai multe variante. Mircea Staiculescu (Managing Partner, Headvertising) povesteste: „Ne-a prezentat mai multe idei, majoritatea cu un grad mare sau foarte mare de interactivitate: camere web montate in agentie care puteau fi controlate de cei care accesau site-ul, prezentari live facute la cerere, etc. Dar tuturor ne-a placut cel mai mult varianta care este acum online. Simplitatea ideii si faptul ca-i atat de neasteptata ne-a cucerit”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related