1500 de conturi create pe millenniumtreasure.ro in 8 saptamani de campanie

Client: Millennium Bank

Agentie: Pukka

Perioada: 15 ianuarie - 15 martie

Media folosite: Online

1.BACKGROUND

Pentru a-si promova Contul de Salariu, utilizand in special mediul online, Millennium Bank a initiat un pitch al carui castigator a fost Pukka. Propunerea Pukka acoperea online-ul clasic, social media, cat si mediile clasice.

2.OBIECTIVE

Obiectivul principal a fost acela de a aduce potentialii clienti in sucursalele Millennium Bank si a-i determina sa-si deschida un Cont de Salariu.

3.TARGET

Oameni peste 18 ani, cu un venit lunar mai mare de 1000 RON.

4.STRATEGIE

Cum lucram pe un produs bancar de baza, nesofisticat, am incercat sa vedem ce il diferentiaza pe piata. Am gasit o serie de 10 beneficii si am decis sa le evidentiem pe acestea intr-un mod creativ. Problema incepea insa de-acum. Cum poti promova beneficii de produse bancare, fara ca oamenii sa le ignore, deja coplesiti / obositi de furtuna de mesaje venite din acest mediu financiar?

Am decis sa antrenam publicul intr-un joc. Adica scopul sa nu fie produsul nostru si avantajele lui, ci altceva.

Rationamentul? Facem un concurs - Millennium Treasure. Ii invitam pe oameni sa caute monede Millennium Bank, sa le colecteze si sa castige. Ce? Normal, un salariu. Pe un an, 6 sau 3 luni. Ce fel de monede erau? Erau monede cu avantajele oferite de banca pentru Contul de Salariu: 0% comision de administrare, 3% dobanda la contul de economii in Euro, 2 retrageri gratuite pe luna la alte bancomate etc. Unde gaseau monedele? Peste tot! Pe site-uri, pe bloguri, pe Facebook, in sucursalele bancii.

Mai detaliat, cand naviga pe oricare din cele peste 200 de site-uri partenere, inclusiv publicatii si bloguri, utilizatorul de net putea vedea un banner al campaniei, iar, in banner, o moneda. La click pe banner era dus in site-ul campaniei unde deja acumula un punct prin colectarea unei monede.

In Facebook, facea colectii de cate 10 monede – o serie cu cele 10 beneficii ale Contului de Salariu. La fiecare colectie castiga 10 puncte. In plus, putea face schimb cu prietenii, atunci cand avea dubluri.

In sucursale, participantul la concursul Millennium Treasure putea primi monede reale - moneda de aur si moneda de argint - care, fireste, nu erau din aur si argint, dar valorau 200 si respectiv 50 de puncte, adica mult. Asa am stimulat interesul oamenilor de a veni in sucursale, de a avea experienta directa cu banca. Pentru simplul fapt ca intrau in banca, participantii la concurs primeau moneda de argint si, deci, 50 de puncte. Daca isi deschideau si Cont de Salariu, foarte bine, primeau moneda de aur, deci 200 de puncte.

Concursul a fost sustinut si prin parteneriate cu cateva bloguri, unde le erau „servite” monede Millennium Treasure vizitatorilor. Pe aceste bloguri moneda cadea „din cer” si se rostogolea in site. Finut, cat sa poata folosi utilizatorul site-ul in continuare.

Pentru a oferi bancii un plus de vizibilitate si pentru a da blogosferei un motiv sa scrie despre noi, am realizat o aplicatie de augmented reality care-ti indica in timp real in ce directie si la ce distanta sunt sucursalele bancii. Aplicatia este adaptata pentru telefonul mobil si poate fi folosita pe smartphone-uri (iPhone AYi Android). Setezi distanta pe care vrei sa cauti, apoi rotesti telefonul in orice directie si vezi sucursalele Millennium Bank din raza indicata.

In plus, am realizat o aplicatie pentru computere si smartphone-uri, numita „Millennium in drumul tau”, care calculeaza si configureaza traseul optim intre 2 puncte (de exemplu casa–birou), astfel incat acesta sa includa si o sucursala a bancii. Traseul dintre cele 2 puncte apare subliniat cu albastru si arata unde sunt sucursalele Millennium Bank, distanta curenta dintre cele doua puncte, dar ofera si posibilitatea de a da selecta orice sucursala marcata cu „M” pentru a vedea care este cel mai scurt drum pana acolo.

5.CREATIE

6.REZULTATE

• aproape 15.000 de utilizatori ai aplicatiei de Facebook. Fiecare dintre acesti utilizatori si-a influentat prietenii (in medie, 130 de prieteni pe utilizator Facebook), colectiile completate si monedele expirate fiind postate pe wall-ul userului respectiv.

• mai mult de 110.000 de vizite si aproape 70.000 de vizitatori unici pe site-ul concursului, www.millenniumtreasure.ro, in cele opt saptamani de campanie

• 15.659 au intrat de peste 50 de ori

• 4.593 au intrat de peste 200 de ori

• aproape 1.500 de conturi au fost create pe site-ul www.millenniumtreasure.ro (adica oameni inscrisi in concurs cu date valide)

7.CREDITS

Millennium Bank:

Cristina Bold - Head of Corporate Communications

Mihaela Enache - Brand Manager

Oana Anghel - PR Manager

Gabriel Chita - Product Manager

Pukka:

Alin Alexa - Programator Alpinist

Dan Darie - Operator Calculator Ponderal Biciclist

Catalin Preda - Developer cu Bypass si Pacemaker

Vlad Toni - Programator de Facebook

Viorel Octavian - Seful Piratilor

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related