O baza de date de 30.000 de oameni - obtinuta prin campania Dacia Sandero Orange - Secret Party

Campanie: Secret Party - Dacia Sandero Orange

Client: Dacia Romania

Agentie: Kaleidoscope

Medium: online

Perioada campaniei: 8 noiembrie – 10 decembrie 2010

I. DESCRIERE

Seria limitata Dacia Sandero Orange este o masina gandita special pentru tineri, avand pe langa dotarile si designul modern, Smartphone cu GPS si sistem de muzica surround. Lansarea masinii a beneficiat de o campanie integrata de comunicare, in care mediul online a jucat un rol central. Campania online a fost compusa din site interactiv si pagina de facebook dedicata.

II. OBIECTIVE

1.Generarea de awareness pentru seria limitata Dacia Sandero Orange

2.Apropierea de potentialii consumatori, in special targetul tanar

3.Colectarea unei baze de date

III. TARGET

Barbati si femei, 25-35, ce traiesc preponderent in mediul urban, cu venituri medii. Sunt activi social, independenti, sunt la curent cu tehnologia si isi doresc lucruri de calitate. Prietenii si distractia reprezinta puncte cheie in viata lor si au nevoie de gadgeturi si accesorii care sa ii faca sa arate cool. Masina ideala pentru acestia trebuie sa fie una cool, moderna si in ton cu stilul lor de viata.

IV. STRATEGIE

Ideea: 

Pentru a atrage targetul tanar, am pornit de la ideea de petrecere secreta, promovata doar prin intermediul site-ului, la care userii puteau ajunge daca rezolvau un numar de indicii. 

Realizarea:

Site-ul a fost creat in jurul a 8 indicii, pe care userii trebuiau sa le rezolve. Indiciile au fost activate pe rand, cate 2 pe saptamana, in decurs de o luna si au dezvaluit treptat coordonatele petrecerii si dotarile speciale ale masinii. Pagina de facebook a mentinut legatura directa cu userii, sporind astfel interactivitatea acestora cu brandul.

Strategia de media: 

A inclus un mix de media format din social media (Facebook Page si Facebook ad ), display media (bannere interactive, bannere display si brandings) si Social Media Influencers (forums, blogs, Facebook)

V. CREATIE

a) Site SecretParty.ro:

b) Facebook Page

c) Twitter:

VI. REZULTATE

On-site Stats:

• 240.000 Vizite
• 147.554 Vizitatori Unici
• 1.264.772 Afisari
• 5.32 In medie pagini per user
• 29.04% Bounce rate
• 03:16 Timp petrecut in medie pe site
• 61.94% Vizite Noi.

Facebook Stats:

• 13.000 de fani ai petrecerii
• 10.000 de fani au participat la prima transmisiune live din Romania a unei petreceri pe Facebook: Secret Party – Parov Stelar 08.12.2010

Petrecere:

• 8000 de fani au vazut-o live pe secretparty.ro
• 10.000 de fani au vazut-o live pe facebook.com
• aproape 3000 de oameni au participat la petrecerea offline de la clubul Turabo din Bucuresti unde a cantat Parov Stelar.

Indiciile:

• aproape 32.000 de oameni au jucat cele 8 indicii care duceau la castigarea unui Sandero Orange si la a primi o invitatie la petrecrea secreta: 30.000 si-au facut cont pe site si 2000 s-au logat prin Facebook Connect

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related