MRM Worldwide Romania a dezvoltat aplicatia "Salutul Care Rupe" pentru campania Fanta - "Batalia Saluturilor"

MRM Worldwide Romania a dezvoltat aplicatia "Salutul Care Rupe", care are rolul de amplificare a promotiei Fanta - "Batalia Saluturilor" si de crestere a awareness-ului brandului Fanta, potrivit un informari de presa din partea McCann PR.

Aplicatia este promovata incepand cu 13 aprilie prin Social Ads pe Facebook si prin link-ul din fundalul personalizat Fanta IMVironments care duce spre salutulcarerupe.ro. In 3 zile de la lansare, site-ul a avut 1.565 de vizite, dintre care 1.290 de vizitatori unici.

"Propunerea de proiect s-a facut din iarna si am avut parte de sustinerea Universal MCann, dar si a clientului, caruia ideea i-a placut foarte mult. Astfel, chiar daca aceasta propunere a fost in plus fata de comunicarea agreata initial pe promotie, clientul ne-a sustinut sa implementam Salutul care rupe”, a declarat Calin Buzea (Managing Director, MRM Worldwide)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related