Greva foamei? - Nu cand exista Knorr Delikat

Scala JWT semneaza noua campanie TV pentru Knorr Delikat
Campania TV sutine ideea de comunicare: Cu putin Knorr Delikat obtii ce-i mai bun pentru tine si familia ta.

Spotul se doreste a se adresa publicului tinta Knorr Delikat potrivit personalitatii brandului: cald, apropiat, de incredere, dar si valorilor pe care brand-ul Knorr le-a impus in cei 10 ani de existenta pe piata romaneasca: un brand pe expertiza pe care te poti baza atunci cand vine vorba de mancare delicios de buna.
Spotul, ce va fi difuzat intre 1 Octombrie si 24 Decembrie arata o situatie reala din viata de zi cu zi a unei familii pentru a demonstra, o data in plus, calitatile irezistibile ale produsului Knorr Delikat. Situatia aparent ireconciliabila din debutul spotului TV este rezolvata calm de catre cea care stapaneste de minune arta gatitului cu ajutorul lui Knorr Delikat, fapt ce readuce armonia in sanul familiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related