Reteaua 24FUN a inceput implementarea de QR codes cu editiile din Timisoara si din Arad

24FUN a implementat QR codes in editiile din Timisoara si Arad, urmand ca, dupa perioada de test, sistemul sa fie extins la intreaga retea, conform paginademedia.ro. Prin scanarea acestor coduri cu ajutorul unui smartphone care are instalata o aplicatie de tip QR Code Reader, cititorii pot vedea trailere, pot rezerva bilete sau pot avea acces la arhiva editorialelor.

Referitor la tipul de proiecte desfasurate alaturi de clientii de publicitate folosind noua tehnologie, Alex Sandulescu, fondatorul si directorul general al retelei 24FUN declara pentru Digital.IQads.ro: "Utilizarea codurilor QR este practic limitata doar de imaginatia agentiilor de publicitate in realizarea campaniilor pentru clienti. Avantajul major este faptul ca aceste coduri permit o actiune imediata a cititorului, ceea ce printul nu a oferit-o pana acum. Practic, rasfoind revista 24FUN si avand la indemana un telefon mobil cu camera foto, vei putea sa vizionezi videoclipuri, sa asculti ultimul single al unei formatii pe care o promovam in revista, sa iti rezervi un bilet la un concert sau sa participi la promotii ale clientilor nostri de publicitate. Avand in vedere interactiunea rapida intre ad si cititor, am putea pozitiona acest gen de campanii in alta zona decat publicitatea clasica pe care o ofera printul".

Discutiile cu agentiile de media si cu potentialii clienti de publicitate pentru adaptarea prezentei brandurilor in 24FUN folosind QR Codes s-au demarat inca de la inceputul acestui proiect. Referitor la modalitatea de plata, proiectele bazate pe QR Codes nu sunt incluse in ratecard, ci vor fi discutate ca proiecte speciale.


Pe langa implementarea codurilor QR, va urma si lansarea unei versiuni de site mobil, a unei aplicatii complexe pentru iOS (iPhone, iPad) si Android. "Pot sa va spun ca 24FUN se reinventeaza si va folosi toate avantajele pe care le ofera in acest moment tehnologia mobila. Aceasta nu inseamna ca nu cred in viitorul printului in continuare. Cine afirma sus si tare ca printul e pe duca sau este un mare boem sau habar nu are de evolutia mediei in lume. Fiind prin structura mea un conservator. sunt convins ca printul si new media vor merge brat la brat" mai spune Alex Sandulescu.

In ceea ce priveste sursa veniturilor vizate de acest sistem - daca este dedicat mai degraba segmentului de servicii si promovare locale sau clientilor mari de publicitate - directorul general 24FUN spune ca: "Momentan, prin implementarea QR codes in revista 24FUN, oferim cititorilor accesul la informatii mult mai difersificate decat pana acum. Ulterior speram sa dezvoltam proiecte speciale cu agentiile de media pentru clientii nostri de publicitate. Avand in vedere caracterul interactiv al acestui sistem, domeniile de implemenare sunt vaste si se poate aplica atat in relatia noastra cu clientii mari de publicitate, dar la fel de bine, aduce un plus de valoare pentru 24FUN prin nivelul crescut si diversificat de informatii pe care il punem la dispozitia cititorilor".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related