In doua luni de la lansare, pe bucharestbyhand.ro au fost incarcate peste 300 de lucrari artistice

In doua luni de la lansare, pe bucharestbyhand.ro au fost incarcate peste 300 de lucrari artistice

Dupa lansarea neconventionala de la metrou The Real Underground Party si competitia de crowdsourcing digital Gcan pentru lansarea cutiei Grolsch, "the proud sponsor of experimentalists" a lansat in luna martie Bucharestbyhand.ro  - o harta virtuala in care participantii la proiect pot incarca lucrari cu viziunea proprie asupra diferitelor locuri din Bucuresti, informeaza un comunicat Arsenoaiei-Matasel.

Conceptul proiectului vizeaza incurajarea participantilor la realizarea de fotografii, imagini, etc prin care sa prezinte interpretarea proprie a elementelor ce compun peisajul urban al Bucurestiului si pe care ulterior sa le incarce in harta creata pe site.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related