Concurs de UGC pe Facebook pentru promovarea turismului in Egipt: 2500 de fotografii inscrise

Memac Ogilvy, parte a grupului Ogilvy Public Relations Wordwide, a organizat in perioada 16 februarie - 30 martie campania "Tara mea, te iubesc”  vizibila prin intermediul concursului de fotografie desfasurat pe pagina de Facebook, informeaza un comunicat Ogilvy PR. Scopul concursului a fost acela de a promova imaginea Egiptului in lume si a atrage un numar cat mai mare de turisti.

In concurs au fost inscrse 2.500 de fotografii dintre care au fost selectate si pastrate pe pagina de Facebook doar 1.000. Pagina de Facebook a concursului a adunat peste 27.000 de fani. Mecanismul concursului a constat in provocarea egiptenilor, atat din interiorul tarii cat si din diaspora, sa fotografieze frumusetile Egiptului, sa uploadeze imaginile pe pagina de Facebook creata special si sa-si incurajeze prietenii sa-i voteze. Ulterior, a fost alcatuit un top cu cei 15 castigatori simbolici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related