Cum te poate inspira un espressor - de la castigatorii Nescafe Dolce Gusto Design Competition

Cum te poate inspira un espressor - de la castigatorii Nescafe Dolce Gusto Design Competition

Buzz cu Iulia Dinca (Art Director si Asociat BRAINUP, Pitesti), Gabriela Ungur (Graphic Designer, B2B Development Network, Cluj Napoca), Mihaela Becheru (Masteranda la Campanii de comunicare in Relatii Publice si Publicitate, FJSC), Ionut Armasu (inginer stagiar Renault Technologie Roumanie) - castigatorii concursului Nescafe Dolce Gusto Design Competition.

Iata cum si-au gasit acesti tineri inspiratia (au intre 22 si 26 de ani) si cum incearca s-o ofere mai departe prin designurile aplicate pe espressoare:

IQads: La ce te gandeai cand ti-a venit ideea lucrarii castigatoare in competitia Nescafe Dolce Gusto?

Locul 1 - Reach for perfection, de Iulia Dinca

Iulia Dinca: Nu cred ca ma gandeam la ceva anume, aveam in minte o imagine colorata, dar nu era conturata. Aveam in gand multe lucruri amuzante si dragute pe care incercam sa le leg intre ele, adica dupa cum s-a vazut am incorporat mai multe personaje in povestea mea si fiecaruia i-am gasit un loc si o activitate. Totul s-a limpezit in clipa in care am inceput sa schitez, toate legaturile s-au facut din creion, si a iesit din prima, fara sa mai corectez.

Locul 2 - Newspaper Circolo, de Gabriela Ungur

Gabriela Ungur: Actualul meu sef este client fidel la o cafenea cu specific italienesc unde am lucrat ca si barman. In timp ce povesteam cu el despre concurs mi-am adus aminte cum venea sa-si beac cafeluta si citea ziarele linistit. La fel faceau cam toti clientii care veneau zilnic acolo. Asa m-am hotarat asupra ideii cu ziarele :)

Locul 3 - Coffee Monster, Mihaela Becheru si Ionut Armasu

Mihaela Becheru: Ne-am gandit la brief si la ce ar astepta clientul sa primeasca de la noi. Am considerat ca cea mai buna punere in valoare a produsului ar fi o personificare a acestuia, asa ca l-am adus la viata creand personajul Coffee Monster. Ne-am intrebat ce ar fi espresorul daca ar fi viu si de aici a venit ideea: un bob de cafea mutant, care bea cafea cu pofta.
Ionut Armasu: Ma gandeam la un bob de cafea care bea cafea - ironia sortii!

IQads: Ce inseamna designul tau? Ce ar trebui sa le inspire oamenilor care il vad? 

Iulia Dinca: Designul meu are misiunea de a descrie intr-un mod jucaus cautarea mea, cred ca si a altora, a unui punct care transforma tot ce vine dupa in ceva mai bun si mai frumos. Adica ne luptam, muncim si ne gandim in fiecare zi la cum sa ajungem in clipa in care viata noastra ia o turnura spre perfectiune. Trebuie sa inspire celor care il vad ca e necesar sa aspire spre lucruri frumoase si sa incerce sa gaseasca un moment de perfectiune in orice, adica si intr-o ceasca de cafea.

Gabriela Ungur: Stirile de la primele ore ale diminetii sunt de obicei cele mai importante pentru toata lumea. Si indiferent de stiri iti poti incepe mereu ziua "servind" ziarul cu o cafea buna.

Mihaela Becheru: Designul nostru reprezinta un personaj ce trebuie sa iti aminteasca de cafeaua pe care o bei in fiecare dimineata cu pofta.
Ionut Armasu: Ar trebui sa iti inspire faptul ca aceasta cafea de la Nescafe este atat de buna incat pana si un bob de cafea ar fi in stare de "coffeebalism"!
Practic, ce ar fi mai radical decat un bob de cafea (un fel de monstru al cafelei) care bea cafea in fiecare dimineata laolalta cu tine?

IQads: Care sunt lucrurile din jurul tau care te inspira (acasa si la birou)?

Iulia Dinca: Inspiratia o gasesc de obicei in toate lucrurile marunte, orice este colorat in jurul meu, o esarfa, ceasca de pe birou, carti, prajituri, flori si ar mai fi de insiruit. Orice lucru pe care il cumpar si o sa stea aproape de mine trebuie sa fie colorat si sa-mi spuna o poveste in care sa cred.

Gabriela Ungur: Ce ma inspira pe mine? Depinde de situatie. Poate fi muzica pe care o ascult, o persoana, sau ceea ce imi povesteste ea, o amintire, o intamplare. Ceea ce ma inspira in general nu sunt obiecte ci intamplari, trairi, oameni, natura.

Mihaela Becheru: Lucrul principal care ma inspira este brieful clientului. Apoi incerc sa ma uit peste diverse lucrari care imi plac pana imi vine ideea. Nu am o muza.
Ionut Armasu: Acasa ma inspira macheta monumentului "Marteau Pilon" produs din rasina dupa macheta virtuala creata de mine.
La serviciu ma inspira multitudinea de oameni care lucreaza cot la cot pentru un proiect ambitios cum ar fi crearea unui autovehicul!

IQads: Zi-mi lucrarea ta favorita din concurs (in afara de a ta).

Iulia Dinca: "Piccolo Laboratory".

Gabriela Ungur: "What's your volume?" de Cristian Balasa pe care am si votat-o de altfel si care chiar credeam ca va primi mai multe voturi. Imi place foarte mult ideea pe care a abordat-o.

Mihaela Becheru: O lucrare care mi-a placut foarte mult a fost “Flavours safe”, realizata de Eddi, pentru simplitate si pentru felul in care a fost executata.

Ionut Armasu: Imi place "Fun Coffee" de Ina Anastasiu si Mihai Torsin! De fiecare data ma gandesc cum ar fi sa injuri si sa zambesti in acelasi timp ca nu nimeresti butonul... :))

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


BrainUP

BrainUP e un studio de creație. Construim și reconstruim branduri, le ajutăm să se înalțe către cele mai înalte culmi și ne asigurăm că au întotdeauna suficient combustibil pentru a rămâne... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related