Buzz cu Jorg Riommi (Creative Director, Saatchi & Saatchi)
IQads: Campania Fenistil - “Skin sensations” (realizata impreuna cu Saatchi&Saatchi Geneva si premiata cu Bronze Angel la AdPrint 2011) a rulat doar in Polonia? Unde au aparut lucrarile (in ce fel de reviste sau alte suporturi media) si pe ce perioada?
Jorg Riommi: Campania "Skin Sensation" a rulat in Polonia, iar mediaplanul a inclus peste 10 publicatii print.
IQads: Care a fost brief-ul?
Jorg Riommi: Obiectivul campaniei a fost acela de a pozitiona Fenistil ca cea mai buna solutie pentru afectiunile pielii.
IQads: Care e ideea creativa – nu ca nu s-ar intelege, dar as vrea sa o stim dintr-o sursa sigura :)
Jorg Riommi: Executiile ilustreaza un mecanism simplu de tipul problema-solutie. Ideea creativa a fost de a amplifica intr-o maniera supra-realista problema si de a introduce gelul sub forma solutiei pentru afectiunile pielii: mancarime, arsuri sau muscaturi de insecte.
IQads: Cum ati lucrat, cat a durat efectiv productia?
Jorg Riommi: Productia executiilor a durat aproximativ 1 luna.
IQads: Ce ar trebui sa le inspire consumatorilor aceste lucrari?
Jorg Riommi: Lucrarile ar trebui sa inspire consumatorilor solutia ad-hoc pentru problemele pielii. Astfel, daca-ti simiti pielea de parca te-ar zgaria zeci de pisici, alinarea vine cu Fenistil in forma unui caine care, bineinteles ca va pune toate pisicile pe fuga.
Am dezvoltat campania astfel incat sa oferim consumatorilor o imagine cat mai expresiva a afectiunilor pielii la care am adaugat eficacitatea tratamentului si o doza de umor in gasirea personajului/obiectului potrivit care sa iasa din tub pentru a crea o formula cat mai distractiva.