Pentru doua zile, pe 20 si 21 mai, strategia, creativitatea si orgoliile publicitarilor se muta la Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier, un eveniment organizat de IQads. Pentru a participa la confruntare, agentiile trebuie sa se inscrie pana pe 15 mai, pe site-ul www.cupaagentiilor.ro.
De patru editii, Cupa este locul traditional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se lupta la pitch-ul anului pentru titlul de Agentia Anului. Brieful care trebuie rezolvat de fotbalistii amatori ai acestei editii e cat se poate de clar: se cauta o echipa de 9 barbati (din care 6 in teren) cu creativitate aplicata, tehnicitate ridicata si (cel putin) mentalitate de invingator. Cupa se va desfasura si anul acesta in sistem grupe, sferturi, semifinale si finale. Sunt acceptate doar executii finale, fara simulari - Prietenii stiu de ce.
Regulamentul competitiei este disponibil pe site-ul cupaagentiilor.ro, alaturi de informatii despre echipele care isi anunta participarea in competitie, blazoanele si mesajele transmise de acestea adversarilor si programul detaliat.
Rezumata in cifre, editia 2011 a Cupei va arata astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante, 63 de meciuri si peste 1.000 de minute de fotbal creativ. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agentii si se vor acorda cateva premii speciale, intre care: Goalgetterul competitiei (cunoscut printre participanti si drept Cel mai Effie jucator), Premiul pentru cea mai infocata galerie si Premiul pentru cel mai frumos gol.
In acest an, va fi premiata pentru prima data si creativitatea echipelor participante, prin desemnarea celui mai inspirat blazon si al celui mai interesant mesaj al reprezentativelor participante.
La editia din 2010, premiul I a fost obtinut de Echipa Bloggerilor, iar pe locurile 2 si 3 s-au clasat, in ordine, McCann Erickson si Carturesti. Andrei Lovin de la Mailers a fost declarat Goalgetterul competitiei, cu 8 goluri inscrise, iar Dragos Zileriu (McCann Erickson) a fost declarat Cel mai priceput exemplar masculin, unul din premiile speciale oferite de Bergenbier.
Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier este de patru ani locul traditional de (re)intalnire a jucatorilor din marketing si comunicare, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucator recunoscut al industriei – IQads, avand ca partener-fondator Bergenbier si ca sustinator tehnic PUMA.
Cu o audienta de 130.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, parte din portofoliul Blue Idea.