Heineken lanseaza in Romania spotul "The Entrance", creat de Wieden+Kennedy Amsterdam

Incepand cu luna mai, Heineken lanseaza si in Romania spotul TV “The Entrance”, care a fost creat de Wieden+Kennedy Amsterdam si care are sloganul “Open your world”, informeaza un comunicat Oxygen PR.

Personajul principal al spotului isi face o intrare spectaculoasa in societate. El se intersecteaza cu personaje diverse, printre care sotia unui demnitar, un baron furios, un luptator de Kung Fu. Acesta are o "prezenta sociala unica, sarmanta, oferita de experienta Heineken" si reuseste sa dea dovada de tact in interactiunea cu celelalte personaje, se precizeaza in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Fondata in 2008, Oxygen a devenit una dintre cele mai importante agentii de comunicare din Romania. Aceasta ofera servicii integrate de comunicare – Strategy, Brand Positioning & Engagement, campanii... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Georgeic Joina
acum 13 ani
da da da, sunt curios cum o sa arate pe tv si ce reclame o sa-l preceada/succeada. Cam greu sa fii in acelasi calup si sa atragi atentia


Branded


Related