Tempo Advertising, Kinecto si Rogalski Grigoriu PR realizeaza comunicarea integrata pentru organizatia World Vision Romania

In urma castigarii unui pitch organizat la inceputul anului pentru promovarea programului "Mama si copilul", agentiile Tempo Advertising, Kinecto si Rogalski Grigoriu Public Relations din cadrul Tempo Creative Group vor gestiona comunicarea integrata pentru organizatia crestina World Vision Romania, informeaza un comunicat din partea Tempo Creative Group.

Pana acum a fost lansata campania de directionare a cotei de 2% din impozitul pe venit catre World Vision.


"Prin propunerile lor pline de creativitate, dar si prin entuziasmul si dorinta vadita de a ajuta la indeplinerea cauzei organizatiei noastre – de a ajuta copiii defavorizati de a avea acces la drepturi elementare precum educatie, sanatate, acceptare si dragoste – cei de la grupul Tempo ne-au cucerit si am decis sa lucram impreuna pentru promovarea noului program adresat mamelor si copiilor din mediul rural”, a declarat Adela Fundulea (Manager Marketing, World Vision Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

mihaela patru
acum 13 ani
WVR este o organizatie finantata din exterior. In loc sa isi dezvolte departamentul de Marketing, pentru a incerca sa atraga fonduri/donatii din tara, capetele "luminate" din Romania au desfiintat acest sector vital pentru orice ONG, iar organizatia face praf banii donati din suflet de birourile de suport din strainatate, cumparand masini scumpe, incasand salarii uriase, organizand cursuri inutile pentru mediul rural si multe, foarte multe altele de care publicul larg nu stie. D-na sau d-ra Fundulea, a carei functie suna impresionant, nu mai are nici un om in subordine, toti au fost dati afara. Campania 2 la suta la WVR se deruleaza pe principiul "Investim 50.000 euro (suma este aleasa la intamplare) in campanii publicitare si scoatem 20.000 euro de la contribuabili". Mai exact, cheltuim banii altora, iar ce iese ne ramane noua.


Branded


Related